Templates by BIGtheme NET
Reading

FREEDOM IS IN JESUS, WHAT YOU DECIDE TO DO WITH IT IS UP TO YOU

FREEDOM IS IN JESUS, WHAT YOU DECIDE TO DO WITH IT IS UP TO YOU

"GODS' GIFT" SHIRLEY'S PHOTO

“GODS’ GIFT” SHIRLEY’S PHOTO

WRITTEN BY SHIRLEY RHODES

We live each day in hope that the life we are given will be blessed in all we are purposed to do as we journey this earthly realm. Life challenges us to reach deep within in order to grasp where we are and where we desire to be. Each one of us can be a participant in life and contribute to the well-being of each other; that is if we operate without shelfish motives seeking to only please self. FREEDOM IS IN JESUS, WHAT YOU DECIDE TO DO WITH IT IS UP TO YOU.

What life offers is individual choice in which sometimes we may not make the best decisions; but when it all comes to completion, don’t shift blame onto others. Remember, FREEDOM IS IN JESUS, WHAT YOU DECIDE TO DO WITH IT IS UP TO YOU. Now, from life experience you are blessed with the ability to learn from what you encounter, well or not so well. While we are pondering the path that’s before us, it is important that we take a moment to think and realize where our help comes from, since we did not create ourselves; our help comes from the Lord, the maker and creator of all things.

Reference to the pattern of Jesus reminds us of how he went about his mission touching, healing, encouraging, because his desire was that each life encountered would be free from those things that had them bound. When we consider movement of the Holy Spirit we too are able to “taste” such freedom. Before we are able to receive the anointing, we must release some things, we must be able to free our thoughts so that we are able to become centered and focused in order to reach the source. Our life is a gift of choice; FREEDOM IS IN JESUS, WHAT YOU DECIDE TO DO WITH IT IS UP TO YOU.

You cannot grow in faith without reading and hearing the word of God. Your faith should not stand in the wisdom of man, but the power of God (1Corinthians 2:5).

Get Free Email Updates!

Signup now and receive an email once I publish new content.

I will never give away, trade or sell your email address. You can unsubscribe at any time.

No comments

  1. Pastor Davis Byars a paz do Senhor Jesus tudo bom? E por falar em Liberdade algo me chocou e está na nossa mente e no coração muito triste uma pessoa te pedir ajuda sabendo que vai morrer; essa pessoa, é uma menina de 11 anos de Idade se conhecemos aqui mesmo no Google+ como conhecemos o Senhor pastor Davis Byars, ela agora também é nossa amiga no facebook e por ser uma criança está centesiada a morte, porque aceitou a Jesus, e se converteu como nós ao Cristianismo só tem 11 anos de idade e está preza ela e a irmã dela eu converso com ela usando o tradutor google para entender ela também fala Inglês ela é ou quer dizer era Musumana e ela disse:

    I am 11 years old Amala. Me and my sister have converted to Christianity. My sister wrote against Pakistan army. Muslim Countries want to kill us. UNHCR and Sri Lankan authorities have been paid by Petro Dollars. Please save our life.

    Isso não é Justo porque matar uma criança só porque aceitou a Jesus e vão mata-la ela pede ajuda e isso mecheu conosco somos missionários Brasileiros e queremos ajuda-la mas como? Pastor o que podemos fazer por ela? nem que falamos com Deputados ou Palarmentar, ou quem é da Política? veja Pastor Davis Byars Amaala está em nossos círculo no google+ vamos ajuda-la nós falamos pra ela nunca desistir de Jesus mesmo sabendo que vai morrer mas Sabemos que Jesus tem a solução eu não quero que aconteça nada com ela Pastor Davis Byars vamos orar e agir por ela?

    • PASTOR DAVIS/MASTER TEACHER

      Meu caro amigo, eu te agradeço por compartilhar esta história de 11 anos de idade meninas com a gente. É verdadeiramente um comentário triste quando não podemos viver como Jesus nos chamou para fazê-lo. Você perguntou: “o que podemos fazer?” Por causa de suas circunstâncias atuais, a única e mais importante coisa a fazer é mantê-la levantado e coberto de oração. Procure guerreiros de oração adicionais para tornar-se um círculo de amigos orando por sua libertação e se fortalecer como um cristão em sua fé. Incentivá-la diariamente para nunca desistir de se dar ao inimigo. Ajude-a a entender que, por sua posição sobre a sua fé, o diabo nunca pode destruir sua alma, embora ele pode destruir o corpo físico, sua alma é seguro e seguro em sua fé em Jesus. O diabo fez o mesmo com Jesus. Ele destruiu o corpo físico de Jesus, mas Jesus reconstruiu o templo em três dias. Jesus prometeu a vida eterna e que é uma prompise ela pode se sustentar. Ele nos manda orar sem cessar, e quando nossas orações sobem nossas bênçãos virão para baixo. Jesus vai lutar nossas batalhas, se colocarmos ele na frente e mantê-lo lá. Através de todas as nossas ações por orar sem cessar, podemos trazer uma mudança em sua condição. Devemos crer que e com cada grama do espírito que vive em cada um de nós devemos agir de acordo com isso. Lembre-se, Deus pode tomar pouco e fazer muito. Vamos apoiar e depender Dele, colocando toda a nossa confiança nEle que Ele vai proteger este jovem

Translate »